Adaugă un citat | Citate la întâmplare | Votează! | Votate recent | Adăugate recent | Comentarii recente | Top general

■"Nu sunt puțini demnitari și funcționari din echipa ministrului Sorin Câmpeanu care privesc Învățământul ca pe un sistem de afaceri personale, private și se adresează actorilor educației [părinți, elevi, studenți, cadre didactice] urmărind exclusiv obiective electorale. Sunt elaborate decizii ministeriale, acte normative [noile Proiecte de Legi privind Invățământul Preuniversitar] care obligă profesorii, inclusiv pe Consilierii Școlari să urmeze facultăți, programe masterale de care nu au nevoie, însă ca o condiție de rămânere în sistem, deși sunt titulari prin concurs. De la an la an, calitatea cursurilor universitare a scăzut dramatic. Dacă urmezi aceste programe universitare constați că "mergi înapoi". Majoritatea profesorilor de anvergură academică au ieșit la pensie. Evident, cursuri universitare cu plată, foarte costisitoare. Există întelegeri între anumiți decidenți educaționali din minister și diverse facultăți, decanate [indeosebi, de psihologie și psihopedagogie specială] de a crea masiv posturi didactice prin eliberarea din sistem a consilierilor școlari cu experiență masivă însă cu alte specializări la fel de importante, totul facându-se "legal" prin legi și acte normative. În toate domeniile economico-sociale au loc procese revolute similare."■
Adrian Ibiș
CMBRAE

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian Ibiș;Semnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

Citate similare

Prin susținere și colaborări politice degradante moral, unele cadre universitare au devenit peste noapte profesori universitari, prodecani și decani de facultați. După atingerea generoaselor obiective obținute nemeritoriu, au conceput acte normative ministeriale prin care se îngrădește și se complică ocuparea posturilor universitare de către cei din afara sistemului universitar, facilitându-se promovarea clientelei universitare și a celor recomandați politic. Sistemul de învățământ universitar românesc deține un corp profesoral de elită, ca și cel preunivesitar, însă modelul de promovare a cadrelor didactice este unul ultrasubiectiv, în anumite medii socio-profesionale, blocând accesul personalităților creative venite din afara sistemului. Disfuncționalitățile din macrosocial s-au propagat cu repeziciune și în instituțiile universitare. Instituțiile statului sunt pasive la asemenea fenomene dizarmonice, invocându-se autonomia universitară. În acord cu alte domenii profesionale, autonomia înseamnă "a face legi numai pentru noi și numai în interesul nostru.

în Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice (2013)
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Reflectez la calitatea "specialiștilor" care au conceput proiectele legilor invățământului. Intr-o democrație minimală ar trebui la toate proiectele de lege să se facă publice numele celor care au "trudit" la elaborarea lor. Se lasă impresia obiectivele urmărite politic vizează promovarea in instituțiile școlare/universitare a cadrelor didactice protejate ca grupuri clientelare de partid, și-atunci desființezi instituții, le comasezi și în felul acesta, chiar dacă înalții specialiști în educație sunt titulari prin concurs rămân fără locuri de muncă și la discreția decidenților politici din Educație, sau de oriunde. Există o practică de tip mafiot guvernamentală, numești miniștrii facă "reforme", adică dea legi de desființare instituțională, comasarea, infiltrezi propriile cadre în sistem, distrugi cariere de excepție din învățământ, după care miniștrii sunt extrași (au produs deja răul!) și mutați la alte ministere, tot pentru a le reforma."■
Adrian Ibiș

în Cartea " Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, Bucuresti
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Definitivați Legile Învățământului până în septembrie și vom putea realiza majorări salariale pentru toate cadrele didactice" afirma dl. senator și ministru al Educației Cîmpeanu Sorin, demonstrându-și public precaritatea accentuată caracterială. Observăm o grabă debordantă, la fel ca și în cazul proiectelor Legilor securității naționale [considerate de specialiști de tip nord-coreean]. Ce scopuri se urmăresc?
Profesorilor consilieri școlari care-și apără cu abnegație și profesionalism moral instituția CJRAE/CMBRAE îi etichetează dl. ministru Cîmpeanu ca fiind " factori rezistenți la schibare". Numai , "schimbările" pot fi anti-reformatoare. Nu poti pretinde reformezi școala românească venind cu proiecte educaționale anonime, politizate, centralizate, bazate pe "opera a 10.000 de specialiști" din Ong -uri și din clientela partidului de care aparții.
Programul "România Educată" este "Programul meu de suflet" afirma sensibil dl. președinte Klaus Iohannis. Este un program educațional național "de suflet" numai în situația în care atragi sectorial cele mai performante echipe de specialiști [cadre universitare, dascăli din preuniversitar, cercetatori] în construcția unei Legi unice care să cuprindă învățământul preuniversitar și universitar."■
Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

●Pseudo'-democrația în societatea românească, în școlile românești și în universități. Nivelul caracterial la limita de jos a unor miniștrii ai Educației, colegi ai ministrului actual Sorin Cîmpeanu (exrector, senator).●
■"Prevalându-se de autonomia universitară (a se vedea Legile Învățământului supuse dezbaterii publice, duplicitar) domnii miniștrii în cooperări fructuoase cu rectori, cu decani de facultăți, parlamentari au modificat în "miez de noapte" legislația privind intrarea în sistemul universitar prin concurs pe diferite posturi universitare, în sensul , venind din afara mediului universitar [indiferent de titlul științific obtinut, vechimea în învățământ, multitudinea de cărți de specialitate publicate, cercetarea științifică, consilierea în zeci de ani] nu poți candida la concurs pentru poziția de profesor universitar doctor, însă după 30/35 ani ca doctor în științe o poti lua de la capăt, dând concurs pe poziția de asistent universitar sau preparator. Grave inechități care au determinat slăbirea calității cursurilor universitare, a pregătirii doctoratelor. Este unul din factorii disfuncționali."■
Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian Ibiș;Semnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Multe acte normative și legi care reglementează învățământul, sănătatea, justiția, economia, cultura, administrația și organizațiile de forță se concep în spatele ușilor închise de echipe mixte alcătuite din grupuri de interese majoritar nelegitime politice, oameni de afaceri lacomi și avocați experimentați în eludarea cadrelor legale publice și private. Pentru a înțelege cine controlează statul român este nevoie să facem o prima analiză empirică asupra sistemului de salarizare discreționar, inechitabil, imoral, catastrofic social legat de anumite straturi și categorii sociale ale clasei de sus."■ ☆Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, 2013 (2013)
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Serviciile secrete ca poliție politică au transformat rețelele masive de informatori/turnători în relații sistemice de putere totalitaristă [Statul Paralel], care se substituie instituțiilor fundamentale ale statului. Toate comisiile de elaborare și votare a proiectelor de legi din parlament, ministere, guvern sunt infiltrate de indivizi aparținând organelor de represiune ale statului, elaborând acte normative în interesul Statului Paralel și în defavoarea cetățenilor români."■
Adrian Ibiș

în Cartea "Intelligence. Studii de securitate", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian Ibiș;Semnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Marile averi în Lume, indiferent de protagoniștii lor și de țara de origine, au fost realizate prin afaceri clientelare, colaborări conspirative cu serviciile secrete politice, prin contracte preferențial-politice cu Statul, prin injustiție, înaltă corupție, trădare și crimă organizată. Important este ca prin programe guvernamentale, instituțiile abilitate returneze legal sume importante către cetățenii onești din orice societate umană, și pentru depășirea crizei economice, morale mondiale."■
Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Mari oameni de stat", Editura Pansofia, 2013 (2013)
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"De peste un an de zile ministrul Sorin Cîmpeanu nu a numit un inspector de specialitate care să coordoneze activitățile CJRAE și CMBRAE, instituții pe care dorește le desființeze în colaborare cu echipa sa obscură din Ministerul Educației. "Nimeni nu este mai presus de Lege" - domnul ministru Cîmpeanu într-un stat de drept autentic putea fi acuzat de neglijență și abuz în serviciu. Sindicatele din învățământ în momente cruciale nu au reacții în favoarea cadrelor didactice, a instituțiilor de învățământ. Tot infiltrate cu personaje duplicitare, profesioniști în arta manipulărilor, a diversiunilor?"■
Adrian Ibiș

în Cartea "Intelligence. Studii de securitate", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Modernizarea învățământului românesc în acceptia ministrului Educației Sorin Cîmpeanu.
Domnul ministru apare extrem de des la televiziuni, în presă, dă interviuri fluviu și modernizează Educația folosind aceleași șabloane didactice de 32 de ani, aceleași forme fără conținut [suntem plictisiți noi oamenii școlii!], însă dispus distrugă instituții reformatoare ale învățământului românesc, precum CJRAE/CMBRAE, în favoarea clientelei de partid. Inspectoratele Școlare Judetene/ISMB instituții sobre, eficiente venind istoric de la savantul român Spiru Haret le înlocuiește cu Direcții ale Învățământului Preuniversitar, de ce nu cu Direcția a VI-a sau Direcția a I-a."■
Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Toti indicatorii socio-economici, financiari, culturali-educaționali, militari, administrativi ne arată o realitate pe care nu o doream: România este o colonie, cu certitudine științifică, civică. Nu suntem interesați de propaganda rusă. De multă vreme, țară noastră este o colonie...
Suntem o colonie datorită decadenței totale a structurilor de putere statală, a clasei politice putred de corupte, inclusiv prin dirijarea voită, alambicată a fondurilor europene către conturile decidenților politici loiali organizațiilor suprastatale externe, aceștia elaborând acte normative, legi în favoarea corporațiilor, a intereselor altor state și în defavoarea intereselor naționale, românești."■
Adrian Ibiș

în Cartea "Intelligence. Studii de securitate", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

●Cetățenii votează, în esență, liste de candidați și persoane nelegitime electoral, democratic●
■"În esență, în interiorul partidelor parlamentare nu există democrație internă de partid, ci numai statute politice care nu se respectă. Există lupte interne între grupurile de interese și grupurile de interese nelegitime. Aceste entități politice parlamentare, fără a avea o reală democrație internă, propun listele de candidați pentru alegerile generale, parlamentare și prezidențiale. Aceste liste de candidați sunt nelegitime pentru emană de la organizații politice nefuncționale democratic. Cetățenii votează candidați nelegitimi propuși de partide la alegerile electorale. Nelegitimitatea personajelor politice se generalizează prin numirile de miniștrii în guvern, în ministere, agenții guvernamentale, primării, consilii județene, municipale, orășenești, etc. De aici, promulgarea de Legi, acte normative nedrepte, neprofesioniste, abuzive, promovarea imposturii, mediocrităților în aparatul de stat."■
Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"România primeste instituțional "masive" fonduri europene, programe complexe de "reziliență, sprijin", însă observăm științific și documentar românii au sărăcit cronic, capacitățile productive au devenit ruină, inechitatile sociale sunt catastrofice. Colonie!"■
Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, 2013 (2013)
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

●Cetățenii votează, în esență, liste de candidați și persoane nelegitime democratic●
■"În esență, în interiorul partidelor parlamentare nu există democrație internă de partid, ci numai statute politice care nu se respectă. Există lupte interne între grupurile de interese și grupurile de interese nelegitime. Aceste entități politice parlamentare, fără a avea o reală democrație internă, propun listele de candidați pentru alegerile locale, parlamentare și prezidențiale. Aceste liste de candidați sunt nelegitime pentru emană de la organizații politice nefuncțiinale democratic. Cetățenii votează candidați nelegitimi propuși de partide la alegerile electorale. Nelegitimitatea personajelor politice se generalizează prin numirile de miniștrii în guvern, în ministere, agenții guvernamentale, primarii, consilii județene, municipale, orășenești, etc. De aici, promulgarea de Legi, acte normative nedrepte, neprofesioniste, abuzive, promovarea imposturii, mediocrităților în aparatul de stat, corupția generalizată, călcarea în picioare a drepturilor și libertăților cetățenești, instituții ale statului represive, inculte, antidemocratice. Să privim atent ce se intâmplă in ministere, în Ministerul Educației."■
Adrian Ibiș

în Cartea "Intelligence. Studii de securitate", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian Ibiș;Semnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"O existență umanist-democratică înseamnă ca entitățile statale simplifice viața cetățenilor, însă la noi, de la actele normative până la regulamentele instituționale și în economie, totul se complică, devine dificil, făcând viața grea și în avantajul "elitelor" politice desuete, antiumaniste."■
Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Mari oameni de stat", Editura Pansofia, 2013 (2013)
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Domnul ministru al Educației Sorin Cîmpeanu este o personalitate științifică specializată în științe agricole și în îmbunătățiri funciare, cu o experiență managerială solidă, absolvent al Colegiului National de Apărare "Carol I" și al Colegiului Național de Informații [SRI] cu programe de specialitate, între trei și șase luni de zile. Pentru a produce și coordona elaborarea unor Proiecte de Legii ale Învățământului românesc de importanță vitală pentru societate trebuie deții însă o Conștiință Universală, Umanistă, Socială de mare anvergură, proeminentă care să consolideze Școala Românească în competiția acerbă cu celelalte sisteme educaționale europene, mondiale. Conștiința Universală atrage lângă tine, ca ministru, cele mai înalte competențe, academice din învățământul românesc. Domnul ministru Sorin Cîmpeanu este o personalitate, în esență, utilă domeniului său, Științe agricole și Îmbunătățiri funciare, având și o cultură de securitate destul de pozitivă. Domnul ministru a fost susținut masiv politic de mai multe partide parlamentare. Are o carieră pronunțat politică."■
Prof. Dr. Adrian IBIȘ

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian Ibiș;Semnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Școala românească transmite o diversitate complexă și o multitudine de cunoștințe și informații, însă nu mai asigură ceea ce este esențial: educația morală.
Educația morală asigură funcționalitatea unui regim democratic autentic. Inteligențele superioare românești la nivelul tinerilor, familiilor, cadrelor didactice și a specialiștilor educaționali nu sunt valorizate de factorii decizionali mediocri. Politizarea excesivă a instituțiilor afectează virulent Statul de Drept."■
Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, 2013 (2013)
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Nu este cazul domnului ministru Sorin Cîmpeanu, însă suntem uluiți de faptul majoritatea miniștrilor din guvernele României sunt absolvenți de Colegiu Național al Apărării [MApN] și de Colegiu Național de Informatii [SRI]. Observăm acești politruci galonați cu studii militare (cursuri de 4 - 6 luni), surprinzător, sunt personaje lipsite de caracter, de demnitate și de-un profesionalism rușinos de precar, însă cu Cv -uri bogate în activități măsluite de serviciile secrete ca poliție politică."■
Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian Ibiș;Semnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Democrațiile reale încep acolo unde serviciile secrete ca poliție politică își încetează propria existență, prin legi promovate de oameni de stat integri, curajoși."■
Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-politice", Editura Pansofia, Bucuresti
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Acolo unde Statul nu are în preocupările sale centrale Omul și Societatea, înseamnă mari entități hibride economico-financiare private și-au trimis "reprezentanții" parazitari, cinici, prin partidele politice, în toate structurile statale de la economie, administrație, sănătate, învățământ și până la interne, justiție, structuri militarizate, dar și în mass-media, în organismele societății civile. Respectarea Statului Social de Drept constituie garanția funcționalității democrației ca sistem socio-umanist, de echilibru social, pacificator și antirăzboi."■
Adrian Ibiș

în Carte "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, 2013 (2012)
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Ministerul Educației nu poate fi condus optim, moral prin consilieri recomandați de organizațiile de partid rapace, ci prin înalți specialiști universitari, preuniversitari, academicieni. Rotativ, ciclic se propun aceleași soluții educaționale paleative, rutiniere, fără conținut și relevanță structurală, cu aceeași oameni-ideologi, însă cu "pălării diferite".■
Adrian Ibiș

în Carte "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, 2013 (2013)
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

Căutare

Căutări recente | Top căutări | Info

Fani pe Facebook