Adaugă un citat | Citate la întâmplare | Votează! | Votate recent | Adăugate recent | Comentarii recente | Top general

■"De peste un an de zile ministrul Sorin Cîmpeanu nu a numit un inspector de specialitate care să coordoneze activitățile CJRAE și CMBRAE, instituții pe care dorește să le desființeze în colaborare cu echipa sa obscură din Ministerul Educației. "Nimeni nu este mai presus de Lege" - domnul ministru Cîmpeanu într-un stat de drept autentic putea fi acuzat de neglijență și abuz în serviciu. Sindicatele din învățământ în momente cruciale nu au reacții în favoarea cadrelor didactice, a instituțiilor de învățământ. Tot infiltrate cu personaje duplicitare, profesioniști în arta manipulărilor, a diversiunilor?"■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Intelligence. Studii de securitate", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

Citate similare

■"Modernizarea învățământului românesc în acceptia ministrului Educației Sorin Cîmpeanu.
Domnul ministru apare extrem de des la televiziuni, în presă, dă interviuri fluviu și modernizează Educația folosind aceleași șabloane didactice de 32 de ani, aceleași forme fără conținut [suntem plictisiți noi oamenii școlii!], însă dispus distrugă instituții reformatoare ale învățământului românesc, precum CJRAE/CMBRAE, în favoarea clientelei de partid. Inspectoratele Școlare Judetene/ISMB instituții sobre, eficiente venind istoric de la savantul român Spiru Haret le înlocuiește cu Direcții ale Învățământului Preuniversitar, de ce nu cu Direcția a VI-a sau Direcția a I-a."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Definitivați Legile Învățământului până în septembrie și vom putea realiza majorări salariale pentru toate cadrele didactice" afirma dl. senator și ministru al Educației Cîmpeanu Sorin, demonstrându-și public precaritatea accentuată caracterială. Observăm o grabă debordantă, la fel ca și în cazul proiectelor Legilor securității naționale [considerate de specialiști de tip nord-coreean]. Ce scopuri se urmăresc?
Profesorilor consilieri școlari care-și apără cu abnegație și profesionalism moral instituția CJRAE/CMBRAE îi etichetează dl. ministru Cîmpeanu ca fiind " factori rezistenți la schibare". Numai că, "schimbările" pot fi anti-reformatoare. Nu poti pretinde că reformezi școala românească venind cu proiecte educaționale anonime, politizate, centralizate, bazate pe "opera a 10.000 de specialiști" din Ong -uri și din clientela partidului de care aparții.
Programul "România Educată" este "Programul meu de suflet" afirma sensibil dl. președinte Klaus Iohannis. Este un program educațional național "de suflet" numai în situația în care atragi sectorial cele mai performante echipe de specialiști [cadre universitare, dascăli din preuniversitar, cercetatori] în construcția unei Legi unice care să cuprindă învățământul preuniversitar și universitar."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Școala românească transmite o diversitate complexă și o multitudine de cunoștințe și informații, însă nu mai asigură ceea ce este esențial: educația morală.
Educația morală asigură funcționalitatea unui regim democratic autentic. Inteligențele superioare românești la nivelul tinerilor, familiilor, cadrelor didactice și a specialiștilor educaționali nu sunt valorizate de factorii decizionali mediocri. Politizarea excesivă a instituțiilor afectează virulent Statul de Drept."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, 2013 (2013)
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Domnul ministru al Educației Sorin Cîmpeanu este o personalitate științifică specializată în științe agricole și în îmbunătățiri funciare, cu o experiență managerială solidă, absolvent al Colegiului National de Apărare "Carol I" și al Colegiului Național de Informații [SRI] cu programe de specialitate, între trei și șase luni de zile. Pentru a produce și coordona elaborarea unor Proiecte de Legii ale Învățământului românesc de importanță vitală pentru societate trebuie deții însă o Conștiință Universală, Umanistă, Socială de mare anvergură, proeminentă care să consolideze Școala Românească în competiția acerbă cu celelalte sisteme educaționale europene, mondiale. Conștiința Universală atrage lângă tine, ca ministru, cele mai înalte competențe, academice din învățământul românesc. Domnul ministru Sorin Cîmpeanu este o personalitate, în esență, utilă domeniului său, Științe agricole și Îmbunătățiri funciare, având și o cultură de securitate destul de pozitivă. Domnul ministru a fost susținut masiv politic de mai multe partide parlamentare. Are o carieră pronunțat politică."■
Prof. Dr. Adrian IBIȘ

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian Ibiș;Semnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Nu este cazul domnului ministru Sorin Cîmpeanu, însă suntem uluiți de faptul că majoritatea miniștrilor din guvernele României sunt absolvenți de Colegiu Național al Apărării [MApN] și de Colegiu Național de Informatii [SRI]. Observăm că acești politruci galonați cu studii militare (cursuri de 4 - 6 luni), surprinzător, sunt personaje lipsite de caracter, de demnitate și de-un profesionalism rușinos de precar, însă cu Cv -uri bogate în activități măsluite de serviciile secrete ca poliție politică."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian Ibiș;Semnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"În România, Securitatea agricolă și implicit Securitatea alimentară sunt în stare de avarie prin inexistența strategică a Sistemului Național de Irigații, ca urmare a neprofesionalismului și trădării decidenților politici, a guvernanților, a parlamentarilor.
Fiind doctor în "Îmbunătățiri funciare" și relativ specialist în securitate națională, senator, domnul ministru al Educației, Sorin Cîmpeanu, după ce a reformat învațământul românesc prin implementarea noilor Legi, așteptăm frenetic se întoarcă la originile profesionale și să creeze tehnic și legislativ, în sfârșit, Sistemul Național de Irigații, unde are răspunderi excepționale."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian Ibiș;Semnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Reflectez la calitatea "specialiștilor" care au conceput proiectele legilor invățământului. Intr-o democrație minimală ar trebui la toate proiectele de lege se facă publice numele celor care au "trudit" la elaborarea lor. Se lasă impresia că obiectivele urmărite politic vizează promovarea in instituțiile școlare/universitare a cadrelor didactice protejate ca grupuri clientelare de partid, și-atunci desființezi instituții, le comasezi și în felul acesta, chiar dacă înalții specialiști în educație sunt titulari prin concurs rămân fără locuri de muncă și la discreția decidenților politici din Educație, sau de oriunde. Există o practică de tip mafiot guvernamentală, numești miniștrii facă "reforme", adică dea legi de desființare instituțională, comasarea, infiltrezi propriile cadre în sistem, distrugi cariere de excepție din învățământ, după care miniștrii sunt extrași (au produs deja răul!) și mutați la alte ministere, tot pentru a le reforma."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea " Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, Bucuresti
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Un regim politic democratic autentic nu poate produce oligarhi/miliardari. În majoritatea statelor lumii oligarhii domină societățile, ceea ce însemnă că ei dictează sistemului decizional politic, conducând la privatizarea parlamentelor, guvernelor, curților constituționale, instituțiilor de justiție, poliție, serviciilor secrete, mass-media, educației, culturii, eludându-se catastrofic interesele strategice publice, naționale., valorile social-umaniste, democratice, pacifiste."■
☆Adrian Ibiș

în "Cugetări. Mari oameni de stat", Pansofia, București
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■Misiunea reală a Școlii, a Educației:
"Oamenii nu trebuie numai se adapteze societăților, ci și să le perfecționeze democratic, moral, juridic, cultural, economic-tehnologic și civic continuu."■
☆Adrian Ibiș

în Carte "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, 2013 (2013)
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Avem nevoie de oameni de stat, de șefi de stat care să tragă natural societatea după ei, și nu de politicieni care să mențină sau adâncească mizeria moral-umană în societate, divizarea, controlul, sărăcirea și alienarea socială."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Mari oameni de stat", Editura Pansofia, 2013 (2013)
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

●Pseudo'-democrația în societatea românească, în școlile românești și în universități. Nivelul caracterial la limita de jos a unor miniștrii ai Educației, colegi ai ministrului actual Sorin Cîmpeanu (exrector, senator).●
■"Prevalându-se de autonomia universitară (a se vedea Legile Învățământului supuse dezbaterii publice, duplicitar) domnii miniștrii în cooperări fructuoase cu rectori, cu decani de facultăți, parlamentari au modificat în "miez de noapte" legislația privind intrarea în sistemul universitar prin concurs pe diferite posturi universitare, în sensul că, venind din afara mediului universitar [indiferent de titlul științific obtinut, vechimea în învățământ, multitudinea de cărți de specialitate publicate, cercetarea științifică, consilierea în zeci de ani] nu poți candida la concurs pentru poziția de profesor universitar doctor, însă după 30/35 ani ca doctor în științe o poti lua de la capăt, dând concurs pe poziția de asistent universitar sau preparator. Grave inechități care au determinat slăbirea calității cursurilor universitare, a pregătirii doctoratelor. Este unul din factorii disfuncționali."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian Ibiș;Semnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■Total de neînțeles: în timp ce cadrele didactice ajunse în funcții supreme în stat au menținut salariile dascălilor la periferia sistemului național de salarizare, oemanii instituțiilor de forță ajunși conducă statul român au crescut exorbitant salariile și pensiile speciale ale colegilor lor "supraoameni".■
Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Mari oameni de stat", Editura Pansofia, București, 2013 (2013)
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Totalitarism politic voalat: pe votul legitim al cetățenilor, facțiuni importante ale partidelor politice au privatizat majoritatea instituțiilor publice ale statului."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Intelligence. Studii de securitate", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian Ibiș;Semnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Alterarea frumosului, a binelui, a iubirii se produce prin invadarea teritoriului intim de către moduri cinice de dezorganizare morală impuse de instituții ce funcționează hiperformalizat, rece, inuman."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Serviciile secrete ca poliție politică au transformat rețelele masive de informatori/turnători în relații sistemice de putere totalitaristă [Statul Paralel], care se substituie instituțiilor fundamentale ale statului. Toate comisiile de elaborare și votare a proiectelor de legi din parlament, ministere, guvern sunt infiltrate de indivizi aparținând organelor de represiune ale statului, elaborând acte normative în interesul Statului Paralel și în defavoarea cetățenilor români."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Intelligence. Studii de securitate", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian Ibiș;Semnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Sensurile democrației: după ce ai devenit cu multă trudă și onestitate un profesionist excelent, apoi poți fi un politician bun, un om de stat."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Mari oameni de stat", Editura Pansofia, 2013 (2013)
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Omul autentic este personalitatea care produce curajos istoria faptelor bune, a integrității, a frumosului și a dreptății."■
Adrian Ibiș

în Carte "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, 2013 (2013)
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Ministerul Educației nu poate fi condus optim, moral prin consilieri recomandați de organizațiile de partid rapace, ci prin înalți specialiști universitari, preuniversitari, academicieni. Rotativ, ciclic se propun aceleași soluții educaționale paleative, rutiniere, fără conținut și relevanță structurală, cu aceeași oameni-ideologi, însă cu "pălării diferite".■
☆Adrian Ibiș

în Carte "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, 2013 (2013)
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Sunt instituții militarizate arogante, organizate intern totalitarist, care în anumite contexte istorice favorabile, pot schimba brusc opțiunea liberală, social-democrată, creștină, ecologistă cu doctrinele fasciste, naziste [forma cea mai violrntă a fascismului] și de altă factură politocă extremistă.
Aceste instituții "instinctuale" nu recunosc principiile moralei, ale umanismului."■
☆Adrian Ibiș

în Intelligence. Studii de securitate
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

■"Două procese Educaționale care împiedică destructurarea societății românești, victimă a nonvalorilor aflate la putere, a imposturii informative și politice: Educația Moral-Civică și Socializarea Concordantă în raport cu marile valori moral-educaționale, umaniste. Unde se derulează profesionist ele, cine le gestionează și când?
CJRAE/CMBRAE ca instituție conexă de elită a învățământulu românesc deține un rol fundaamental în Consilierea pentru Educația Moral-Civică a tinerilor și adulților, în reformarea școlară și socială a societății."■
☆Adrian Ibiș

în Cartea "Cugetări. Reflecții etice și socio-filosofice", Editura Pansofia, București
Adăugat de Adrian IbișSemnalează o problemă/completareCitate similare
Comentează! | Votează! | Copiază!

Distribuie

Căutare

Căutări recente | Top căutări | Info

Fani pe Facebook