După mine, cel mai rău lucru într-o școală pare să fie în principal aplicarea metodelor bazate pe frică, forță și autoritate artificială. Un astfel de tratament distruge sentimentele autentice, sinceritatea și încrederea elevului.
citat celebru din Albert Einstein
Adăugat de Adriana Pleșca
Votează! | Copiază!
Vezi și următoarele:
- citate despre încredere
- citate despre școală
- citate despre superlative
- citate despre sinceritate
- citate despre frică
- citate despre forță
- citate despre elevi
- citate despre autoritate
1 misu590 [utilizator înregistrat] a spus pe 14 martie 2010: |
..d-nul Trandafir nu era de acord cu asta! |
2 Catalina Hasnash [din public] a spus pe 19 iunie 2010: |
respect, Einstein! Am luptat si inca lupt pentru a convinge profesorii conservativi cu mentalitate comunista cata dreptate are Einstein. Copilul trebuie sa fie constient singur de ce invata. Intr-o zi, dup ce profesoara de mate mi-a zis: - "Elevul trebuie sa stie ce inseamna frica! Inainte era mai bine! Eram batuti, ne era frica si invatam foarte bine." Eu, care sunt o iubitoare de adevar m-am enervat atat de mult, incat am indraznit si i-am zis: - "Dumnevoastra il resectati pe Einstein?" - "Da, bineinteles" mi-a raspuns ea uimtia de intrebarea mea. Eu i-am citit aceasta si dumneaei a tacut, s-a blocat si a iesit din clasa. Ma simt mandra de mine . |
3 Grigo [din public] a spus pe 13 mai 2012: |
Catalina Hasnash si eu sunt mandru de tine ! |
4 Anonimdjisjj [din public] a spus pe 21 septembrie 2013: |
Si eu Am o intrebare cruciala Pt. Tine. Doamna Aceea s-a schimbat? |
5 M. Arin [din public] a spus pe 22 septembrie 2013: |
Așa este, Maestre! Visul tău s-a realizat. În școala românească de azi singurii care mai știu de frică sunt profesorii. Amenințați, ridiculizați, filmați cu celularul, jigniți, reclamați, și uneori bătuți, profesorii nu mai sperie pe nimeni. Stau la catedră, camuflați, în spatele catalogului, și numără anii până la pensie. În bănci, cresc abundent generațiile viitorilor șomeri, cu inele și cercei la toate orificiile, cu căștile pe urechi și cu anticoncepționalele în ghiozdan. Rezultatele a doișprezece ani de pseudoșcoală se văd la bacalaureat, atunci când nu devine și acesta o joacă. Ce rost are să înveți, când un plagiator conduce guvernul, iar un dublu repetent este numărul doi în stat. Albert! Dacă ai fi făcut școala la noi, nu mai ajungeai tu la emcepătrat pe doi! Ai avut noroc cu școala germană, austeră și exigentă, în care ambiția ta de evreu genial s-a realizat. |
6 Un om printre oameni [din public] a spus pe 22 septembrie 2013: |
Domnule M. Arin, eu cred că există și o cale de mijloc, cea pe care, de altfel, a încercat s-o indice Einstein prin cuvintele sale. Problema noastră este mult mai mare decât peisajul pe care l-ați ilustrat dvs. Mulți părinți nu-și educă odraslele, le aruncă într-un sistem de învățământ deficitar și, odată ajunși acolo și fără proverbialii 7 ani de-acasă, se înscriu cu succes pe calea către ratare. Copiii needucați încap pe mâna sistemului de needucare și ajung specimenele care apoi își revarsă needucația asupra profesorilor care, la rândul lor, atunci când ipochimenii vagabonzi erau mici, îi urecheau și-i ridiculizau! Finlanda, spre exemplu, are unul dintre cele mai performante sisteme de învățământ din întreaga lume, și-am auzit că au ajuns la nivelul acela NU prin coerciție mascată de autoritatea profesorilor robotizați și plătiți mai rău ca gunoierii. Educația la noi, cu precădere sistemul de învățămân public, a fost și este încetinită de corupția instalată la nivelul forurilor superioare. |