Cartea "Cum vad eu lumea" de
Albert Einstein este disponibilă pentru
comandă online cu preț redus, la doar
-35.00- 26.99 lei.
ileana [din public] a spus pe 28 aprilie 2009: |
Atunci cu siguranta ar scadea stressu-ul si gradul de dezvoltare al umanitatii ar creste. |
luiza [din public] a spus pe 20 ianuarie 2010: |
are dreptate, tinerii din ziua de azi considera invatatul ca pe o datorie |
madalin92 [din public] a spus pe 16 august 2010: |
nu elevii sunt de vina...va garantez ca daca profesorii ar fi capabili sa isi predea materia intr-un mod mai incitant, cu mai multa pasiune, la fel ar raspunde si elevii. |
crs12decoder [din public] a spus pe 20 septembrie 2010: |
e uimitor ca au trecut 100 de ani de cand a spus asta, si noi tot nu am gasit o solutie pentru a schimba in mod fundamental aceasta problema... a invatamantului |
efemeritate [din public] a spus pe 28 decembrie 2010: |
Einstein vorbeste din proprie experienta.. cand era in liceu, descoperise o noua teorie pe care a expus-o profesorului, insa acesta nu i-a dat importanta spunandu-i ca ar trebuii sa se axeze pe toate materiile pe care le avea un elev atunci si sa invete mult mai bine decat o facea.. si sa lase deoparte incercarea lui de a deveni cercetator, fizician.. geniu.
*Mi-ar placea sa ii vad acum pe acei profesori fata in fata cu Einstein. |
Homo Novus [din public] a spus pe 12 ianuarie 2012: |
Învățământul instituționalizat naște... muncitori. Acesta funcționează ca un tăvălug, ce nivelează tot ce intră în raza lui de acțiune. Alvin Toffler spunea că învățământul epocii noastre este, de fapt, o proiecție a societății industriale, menită a pregăti elevii pentru munca uniformizată, plictisitoare, asiduă, pentru a asculta atunci când o autoritate le dă ordine ș.a.m.d. Printr-un exercițiu mental putem depista asemănările între școală și fabrică: școala (ca motiv al sediului central)/fabrica (același sediu); profesorul/muncitorul; mintea elevului/materia primă; clasele/sălile în care se desfășoară procedurile de lucru; orele petrecute la școala/orele de muncă; autoritatea cadrului didactic/autoritatea șefului; elevii stând în bănci, nu se aude nici musca/muncitorii lucrand in liniste; profesorul vorbește și solicita imperativ atenție/șeful dă ordine și așteaptă să fie ascultate; programa scoalară îngustă, uniformă/planul repetitiv de acțiune la banda rulantă etc. Anomaliile apărute în sistemul de învățământ actual, cel puțin în România, sunt consecințele neadaptării mecanismelor de pregătire a elevilor pentru a face față cerințelor societății actuale. Din câte am citit, Finlanda stă foarte bine la acest capitol. |
daniel stanciu [din public] a spus pe 12 ianuarie 2012: |
Singura modalitate in care propunerea lui Einstein se poate pune in practica este introducerea in sistemul de invatamant a unei vacantze perpetue. |
Unele dintre comentariile pe care le-ați adăugat în ultima lună au fost eliminate, nerespectând Regulamentul. Pentru a evita o suspendare a dreptului de a scrie comentarii, este recomandat să respectați regulile și să nu vă angrenați în certuri sau alte discuții care derapează.