Adaugă un citat | Citate la întâmplare | Votează! | Votate recent | Adăugate recent | Comentarii recente | Top general

Orice reclamă pusă într-un alt cadru este amuzantă. Acesta este un mod de spune că orice reclamă tratată în mod conștient este comică. Reclamele nu sunt făcute pentru a fi digerate în mod conștient. Intenția este ca acestea să pară ca niște pilule subliminale pentru subconștient, pentru a exercita o vrajă hipnotică, în special asupra sociologilor. Acesta este unul dintre aspectele edificatoare ale uriașei întreprinderi educaționale pe care noi o numim publicitate, al cărei buget anual de douăsprezece miliarde de dolari egalează bugetul alocat sistemului educațional.

în Să înțelegem media, Reclamele: ținând pasul cu familia Jones
Adăugat de anonimSemnalează o problemă/completareCitate similare
Votează! | Copiază!

Distribuie
cumpărăturiCartea "Sa intelegem media. Extensiile omului" de Marshall McLuhan este disponibilă pentru comandă online cu preț redus, la doar -37.57- 22.99 lei.

 

1
Homo Novus [din public] a spus pe 9 martie 2012:
Subliniere personală: numele predicativ "comică" este utilizat aici cu sensul de "rizibilă", "ridicolă".

Comentariu

Numele (obligatoriu)

Adresa de e-mail (nu e publicată, este important să fie scrisă corect)

Dacă ai cont în Forum, este valabil și pentru comentarii sau alte facilități. Autentificare »

Comentariul trebuie să aibă un ton civilizat și să se refere la subiectul citatului, altfel va fi șters. Pentru mai multe informații despre criteriile pe care trebuie să le respecte comentariile, citiți Regulamentul.

Pentru a discuta despre alte lucruri decât cele care respectă tematica acestei pagini, se poate deschide un subiect în Forum.


Căutare

Căutări recente | Top căutări | Info

Discuții similare în Forum

Mai multe în Forum »

Fani pe Facebook